ZWiK Sława - nowe zasady obsługi klienta

Dzisiaj w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. została wprowadzona bezpośrednia obsługa Klienta.

Jednak w trosce o bezpieczeństwo - wprowadzone zostają następujące zasady:

- Obsługa klientów odbywać się będzie z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz zapewnieniem zasad bezpieczeństwa pracowników i klientów.

- Wszelkie sprawy z zakresu działania Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o. załatwiane będą w Biurze Obsługi Klienta, dlatego wcześniej należy skontaktować się z biurem telefonicznie w celu nakreślenia sprawy oraz przygotowania odpowiednich dokumentów, co pozwoli nam na szybszą obsługę, ograniczając tym samym kolejkę osób oczekujących przed Zakładem.

- Obsługa Klientów odbywać się będzie przy ograniczonej ilości osób: 1 osoba przy Kasie i 1 osoba w Biurze Obsługi Klienta.

- Przy załatwianiu spraw w ZWiK Sława, należy pamiętać o zakrywaniu nosa i ust, dezynfekcji rąk oraz zachowaniu bezpiecznej odległości.

Zachęca się również również do załatwiania spraw telefonicznie pod nr tel. 68 35 000 53, drogą elektroniczną pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub pocztą tradycyjną na adres siedziby: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o., ul. H. Pobożnego 11, 67-410 Sława, oraz do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta E-BOK - logując się na stronie internetowej: zwik.slawa.pl w zakładce E-BOK.

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież